ANASAYFA > Haberler > Mitsubishi Electric Spor Toto Basketbol Ligi’nin “Konforlu Serinlik” Resmi Sponsoru oldu

Haberler

Mitsubishi Electric Spor Toto Basketbol Ligi’nin “Konforlu Serinlik” Resmi Sponsoru oldu

07.06.2016

Dünya devinden Türk basketbolu için büyük adım

İleri teknolojisi ve yüksek kaliteye sahip çevreci ürünleriyle elektrik, elektronik ve otomasyon alanında 95 yıllık bir dünya devi olan Mitsubishi Electric, Spor Toto Basketbol Ligi’nin “Konforlu Serinlik” Resmi Sponsoru oldu.

 


Türkiye’de basketbolun yükselişine katkıda bulunma hedefiyle sponsorluk yatırımı gerçekleştiren Mitsubishi Electric’in Spor Toto Basketbol Ligi imza toplantısında; Mitsubishi Electric Türkiye Başkanı Masahiro Fujisawa, Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri Bölümü Genel Müdürü Yenal Altaç, Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) Başkanı Harun Erdenay, Basketbol Süper Ligi Direktörü Samer Şenbayrak ve TBF’nin stratejik ortağı Infront Sports & Media Türkiye Genel Müdürü Ender Uslu bir araya geldi.



Spor Toto Basketbol Ligi Resmi Sponsorluğu ile güçlü ve heyecan verici bir işbirliğine adım attıklarını belirten Mitsubishi Electric Türkiye Başkanı Masahiro Fujisawa; “Bugün 130 bine yakın çalışanı ile 43 ülkede faaliyet gösteren elektrik, elektronik ve otomasyon alanında dünya devi Mitsubishi Electric olarak Türkiye’nin geleceği için durmaksızın çalışıyoruz. Her adımında “Daha İyisi İçin Değişim” (Changes for the Better) felsefesi doğrultusunda hareket eden markamız, bu özelliği sayesinde ürünlerinin teknolojisi, güvenirliği ve kalitesinin yanında çevre duyarlılığı konusunda da fark yaratıyor. Teknolojimizi, hizmetlerimizi ve yaratıcılığımızı sürekli geliştirerek, toplumun yaşam kalitesini artırmayı hedefliyoruz. Mitsubishi Electric Kalitesi (MEQ: Mitsubishi Electric Quality); teknoloji, dizayn ve üretimde 95 yıllık mükemmelliği işaret ederken, konfor, verim ve dayanıklılığın en yüksek standardını da gösteriyor. Bu noktada marka felsefemiz ile örtüşen ve Avrupa’nın en güçlü liglerinden biri olarak sadece Türkiye’de değil diğer ülkelerde de takip edilen Spor Toto Basketbol Ligi’ne destek olmaktan çok mutluyuz” şeklinde konuştu.
 

“En iyilerin buluşması”

Mitsubishi Electric Türkiye’nin Klima Sistemleri Bölümü olarak, rekabetin gelişen yapısına yön verebilmek ve daha güçlü yarınlara ulaşmak için sektördeki tecrübe ve birikimleri ile emin adımlarla yürüdüklerini ifade eden Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri Bölümü Genel Müdürü Yenal Altaç sözlerini şöyle sürdürdü;
 

“Mitsubishi Electric Türkiye Klima Sistemleri Bölümü olarak en büyük hedefimiz her zaman fark yaratmak ve öncü olmak. Bu noktada Türk basketboluna katkıda bulunarak farkımızı bir kez daha ortaya koymaktan dolayı gururluyuz. Dayanıklılık ve sürekli gelişim basketbolun vazgeçilmezidir. Son saniyeye kadar performansınızı düşürmeden oyuna devam etmeniz gerekir. Üstün performans ve dayanıklılık özelliği ile öne çıkan klimalarımızın Avrupa ve dünyada başarılarıyla anılan Türk basketbolunun performansı ile birebir örtüştüğünü düşünüyoruz.
 

Son yıllarda kendini yenileyen ve sürekli geliştiren Türk basketbolunun geleceğine yürekten inanıyoruz. Spor Toto Basketbol Ligi’nin “Konforlu Serinlik” Resmi Sponsoru olarak başladığımız bu yolculuğu “en iyilerin buluşması” olarak görüyoruz. Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) ile işbirliğimizin her iki tarafa ve ülkemize önemli faydalar getirmesini temenni ediyor ve “Daha İyisi İçin” TBF ile birlikte çalışmaktan onur duyuyoruz. ”
 

“Basketbolun geleceği için yaratılacak katkı çok anlamlı”

Dünya devi ve sektöründe öncü Mitsubishi Electric firmasının desteğini almanın Türk basketbolu için büyük bir adım olduğunu dile getiren Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanı Harun Erdenay; “TBF artık dünyanın önde gelen spor federasyonlarından biri. Olimpiyatlar, FIBA Dünya Kupası ve FIBA Avrupa Şampiyonası gibi uluslararası organizasyonlarda her zaman ülkemizi en iyi şekilde temsil edip tanıtmayı hedefliyoruz. Benzer bir şekilde Mitsubishi Electric de kendi sektöründe aynı konuma sahip bir firma. Bu işbirliği ile basketbolun geleceği için yaratılacak katkıyı çok anlamlı buluyorum” dedi.
 

Basketbol Süper Ligi Direktörü Samer Şenbayrak; “Avrupa’nın en iyi ve en çekişmeli ligi olan Spor Toto Basketbol Ligi’nde Play-Off heyecanı son hızla devam ederken, “Efsaneler Yükseliyor” sloganımızı parkelere tüm heyecanıyla yansıtan ligimize Mitsubishi Electric’in Resmi Sponsor olarak katılması bizler için çok önemli ve değerli. 50. yılında tarihinin en parlak sezonunu yaşayan ligimizin, global firmalarla işbirliğinde bulunmasıyla beraber ulaştığımız basketbol sever kitlesini daha da genişletecek olmaktan mutluluk duyuyorum” diye konuştu.

TBF’nin stratejik ortağı Infront Sports & Media Türkiye Genel Müdürü Ender Uslu ise “Yurtdışında 14 ülkede yayınlanan Spor Toto Basketbol Ligi’nin güçlü, global markalar ile yaptığı işbirlikleri, ligimizin her geçen gün artan marka değeri açısından bakıldığında oldukça sevindirici bir gelişme. Basketbol alanında ilk kez bir işbirliğine giden Mitsubishi Electric markasının Türkiye’de Basketbol Süper Ligi sponsorluğuna yatırım yapma kararı Türk basketbolunun yükselişi adına da önemli bir gösterge” şeklinde konuştu.
 

Mitsubishi Electric Corporation Hakkında

Mitsubishi Electric Corporation, güvenilir ve yüksek kaliteli ürünler üretmekte 90 yılı aşkın tecrübeye sahip ve bilgi işlem ve iletişim sistemleri, uzay geliştirme ve uydu iletişimleri, tüketici elektronik cihazları, sanayi teknolojileri, enerji, nakliye ve inşaat makinelerinde kullanılan elektrikli ve elektronik donanımlar üretimi, pazarlaması ve satışında dünyadaki ileri gelen markalardan biri olarak kabul ediliyor. Mitsubishi Electric, kurumsal ilkesi “Changes for the Better” ve çevre ilkesi “Eco Changes” doğrultusunda küresel ve önde gelen çevre dostu bir şirket olmayı ve toplumu teknolojileriyle zenginleştirmeyi hedefliyor. Şirket 31 Mart 2016’da sona eren mali yılda 4,394.3 milyar Yen (38,8 milyar USD*) konsolide grup satışı elde etti. Ayrıntılı bilgi için bkz. http://www.MitsubishiElectric.com * Tokyo Döviz Borsası’nın 31 Mart 2016’da ilan ettiği 1 USD = 113 Yen kambiyo kurundan hesaplanmıştır.

Çağrı Merkezi: 444 7 500